سايه هاي تنهايي
 
دل نوشته هاي من

در كنار ساحل دلم قدم ميزنم با خودم مي انديشم چرا تنها؟چرا هيچ دريايي به سوي من روانه نميشود؟ چرا كسي يادي از من نميكند تا كساني كه در ساحل دلم زندگي ميكنند را شاد نمايد و اميدوار به ماندن شوند...ناگاه سايه هاي نخلي تنها بر سرم سايه مي افكند تا از باران چشمانم جلوگيري كند،دلم ميلرزد و با اين لرزش تمام اميدم به يكباره به نا اميدي تبديل ميشود،نه من تنها نيستم گر چه تنهايي را ميخواستم به خاطر دلم،اما خدايي هست كه مرا از اين همه ياس و نوميدي نجات ميدهد، من تنهايي را در زير باران عنايت او ميخواهم ، آن هنگام است كه مي انديشم به زندگي ، به آينده و ....

اما اكنون تنها نيستم،من با اهالي خوش قلب ساحل دلم زندگي ميكنم و شاد و خوشحال از بودن در كنارشان آرامش ميگيرم.

اينك يكي از درياهاي كناري به قلب ساحل دلم راه يافته تا به من بفهماند كه ديگر تنها نيستم و ميتوان در كنار هم لذت زندگي را بيش از هر زماني چشيد



نظرات شما عزیزان:

مرئه
ساعت22:36---21 بهمن 1391
مهتاااااااااااااااب

خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی بدیییییییییییییییییی

چرا نگفتی؟؟

یادم میمونه خانوووووووووووووووووم

نگفته بودی!!!!!

یادم باشه حتما جبران کنم

راستی قالب وبمم باید درست کنییییییییییی

خیلی بی شعوریییییییییییی

دلم میخواد کلی فحش بهت بدممممممممممم

قالب وبم سفید سبز و قرمز باشه


پاسخ:سلاااااااااام خوبي؟چه طوري پيدا كردي؟؟؟؟؟؟بله من خيلي خيلي بدم چشم درست ميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 18:18
mahtab

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترين ها را براي بهترين ها در نظر ميگيريم و آدرس behtarinha-2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 19736
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

style="display:none">

ابزار هدایت به بالای صفحه

Online User

<-PollName->

<-PollItems->

سايه هاي تنهايي


<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
ادامه مطلب

+نوشته شده در <-PostDate->ساعت<-PostTime->توسط <-PostAuthor-> | |